Hírek

Elérhetőségek

Település üzemeltetési feladatok

Település üzemeltetési feladatok

Ügy leírása:

Közvilágítási hibabejelentés: A lakossági bejelentések alapján a közvilágítással kapcsolatos hibák bejelentésre kerülnek:  https://www.mvmnext.hu/aram/kozvilagitasi_hibabejelentes/

A bejelentéshez szükséges adatok: - település

         - utca, házszám

         - hiba típusa

         - észlelt hiba kiterjedése

         - észlelt hiba jellege     

         - bejelentő adatai

Csapadékelvezető rendszerek üzemeltetése, karbantartása: Az önkormányzat tulajdonában lévő csapadékelvezető árkok profilozása, átereszek cseréje, kotrása, valamint egyéb karbantartási munkálatok elvégzése a közfoglalkoztatás keretein belül történik.

Az ezzel kapcsolatos panaszokat, lakossági bejelentéseket írásban jelezhetik az önkormányzat felé. Ezt követően a panasz kivizsgálásra kerül, továbbá a probléma súlyosságától függően a szükséges munkálatok elvégzésre kerülnek.

A bejelentéshez szükséges adatok: - név

         - lakcím

         - telefonszám

         - észlelt probléma helye, jellege

 

Önkormányzat tulajdonában lévő utak karbantartása: Az önkormányzat tulajdonában lévő utak padkázása, kátyúzása, valamint egyéb karbantartási munkálatok elvégzése a közfoglalkoztatás keretein belül történik. Az önkormányzat célja a szilárd burkolatú, valamint szórt köves utcák állagának, valamint minőségének megőrzése.

Az ezzel kapcsolatos panaszokat, lakossági bejelentéseket írásban jelezhetik az önkormányzat felé. Ezt követően a panasz kivizsgálásra kerül, továbbá a probléma súlyosságától függően a szükséges munkálatok elvégzésre kerülnek.

A bejelentéshez szükséges adatok: - név

         - lakcím

         - telefonszám

         - észlelt probléma helye, jellege

 

Szennyvíz-hálózattal, szennyvíz teleppel kapcsolatos ügyintézés: A garanciális időszak alatt felmerült hibák továbbítása a kivitelező felé. A lakossági jelzések alapján helyszíni ellenőrzésre kerül sor. Amennyiben kivitelezői mulasztás következtében keletkezett a probléma, abban az esetben minden hónap 5. napjáig egy excel táblázatban kerülnek a hibák rögzítésre, majd továbbításra az OMS Hungária Kft felé.

A hibák felvételéhez szükséges adatok: - bejelentő adatai

                                                                - cím

                                                                - hiba jellege, leírása

Rekultivált hulladéklerakóval kapcsolatos ügyintézés: A rekultivált hulladéklerakó karbantartási munkálatainak ütemezése (gyomtalanítás), továbbá a talajvízfigyelő kutak mintavételezésének Alföldvíz Kft.-től történő megrendelése, majd az adatok ÁNYK rendszerbe történő feltöltése.

Gépbérlés: Az önkormányzat tulajdonában lévő gépekkel történő szolgáltatásnyújtás.

Igénybe vehető gépek: - JCB kotró- rakodó,

  - Caterpillar forgókotró gép,

  - MTZ traktor,

  - lap vibrátor,

  - döngölő béka

  - láncfűrész

A lakosoknak lehetősége van a felsorolt gépekkel történő szolgáltatásokat megrendelni térítési díj fejében. Egy megrendelő lap kerül kitöltésre, melyhez az alábbi adatok megadása szükséges: - név

- lakcím

- gép típusa

- dátum, amely napra igényli a szolgáltatást

- telefonszám

A megrendelőlapot a jegyző és a megrendelő az aláírásával látja el.

Ügyintéző neve:

Fekete Ágnes

Ügyintéző elérhetősége:

Tel: 66/277-760

e-mail: muszak@mehkerek.hu