Település üzemeltetési feladatok
Közvilágítási hibabejelentés: A lakossági bejelentések alapján a közvilágítással kapcsolatos hibák bejelentésre kerülnek: https://www.mvmnext.hu/aram/kozvilagitasi_hibabejelentes/
A bejelentéshez szükséges adatok: - település
- utca, házszám
- hiba típusa
- észlelt hiba kiterjedése
- észlelt hiba jellege
- bejelentő adatai
Csapadékelvezető rendszerek üzemeltetése, karbantartása: Az önkormányzat tulajdonában lévő csapadékelvezető árkok profilozása, átereszek cseréje, kotrása, valamint egyéb karbantartási munkálatok elvégzése a közfoglalkoztatás keretein belül történik.
Az ezzel kapcsolatos panaszokat, lakossági bejelentéseket írásban jelezhetik az önkormányzat felé. Ezt követően a panasz kivizsgálásra kerül, továbbá a probléma súlyosságától függően a szükséges munkálatok elvégzésre kerülnek.
A bejelentéshez szükséges adatok: - név
- lakcím
- telefonszám
- észlelt probléma helye, jellege
Önkormányzat tulajdonában lévő utak karbantartása: Az önkormányzat tulajdonában lévő utak padkázása, kátyúzása, valamint egyéb karbantartási munkálatok elvégzése a közfoglalkoztatás keretein belül történik. Az önkormányzat célja a szilárd burkolatú, valamint szórt köves utcák állagának, valamint minőségének megőrzése.
Az ezzel kapcsolatos panaszokat, lakossági bejelentéseket írásban jelezhetik az önkormányzat felé. Ezt követően a panasz kivizsgálásra kerül, továbbá a probléma súlyosságától függően a szükséges munkálatok elvégzésre kerülnek.
A bejelentéshez szükséges adatok: - név
- lakcím
- telefonszám
- észlelt probléma helye, jellege
Szennyvíz-hálózattal, szennyvíz teleppel kapcsolatos ügyintézés: A garanciális időszak alatt felmerült hibák továbbítása a kivitelező felé. A lakossági jelzések alapján helyszíni ellenőrzésre kerül sor. Amennyiben kivitelezői mulasztás következtében keletkezett a probléma, abban az esetben minden hónap 5. napjáig egy excel táblázatban kerülnek a hibák rögzítésre, majd továbbításra az OMS Hungária Kft felé.
A hibák felvételéhez szükséges adatok: - bejelentő adatai
- cím
- hiba jellege, leírása
Rekultivált hulladéklerakóval kapcsolatos ügyintézés: A rekultivált hulladéklerakó karbantartási munkálatainak ütemezése (gyomtalanítás), továbbá a talajvízfigyelő kutak mintavételezésének Alföldvíz Kft.-től történő megrendelése, majd az adatok ÁNYK rendszerbe történő feltöltése.
Gépbérlés: Az önkormányzat tulajdonában lévő gépekkel történő szolgáltatásnyújtás.
Igénybe vehető gépek: - JCB kotró- rakodó,
- Caterpillar forgókotró gép,
- MTZ traktor,
- lap vibrátor,
- döngölő béka
- láncfűrész
A lakosoknak lehetősége van a felsorolt gépekkel történő szolgáltatásokat megrendelni térítési díj fejében. Egy megrendelő lap kerül kitöltésre, melyhez az alábbi adatok megadása szükséges: - név
- lakcím
- gép típusa
- dátum, amely napra igényli a szolgáltatást
- telefonszám
A megrendelőlapot a jegyző és a megrendelő az aláírásával látja el.
Ügyintéző neve:
Fekete Ágnes
Ügyintéző elérhetősége:
Tel: 66/277-760
e-mail: muszak@mehkerek.hu
|
|
|
|